понеделник, 6 октомври 2014 г.

Нови придобивки- месец Септември

Здравейте приятели,
Вече имам и втора публикация, надявам се с всяка следваща писането, снимането и цялостното оформление на блога, да стават все по-добри. Също така приемам и съвети, даже ги искам, много силно, тъй като предполагам ще ми помогнат да вляза много бързо в час.
И такааа да започвам....Публикацията, която реших да споделя с Вас са новите ни козметични придобивки.
Някои вече са влезли в употреба, тъй като бяхме прекалено нетърпеливи да започнем с тяхното използване. Надявам се да Ви бъде интересно и ще се старая да не се повтарям много с другите момичета :)




Първите ни нови продукти са тези на Thalgo. Няма да изпадам в подробни обяснения, защото те вече имат готово ревю, което може да прочетете тук. Само ще поясня, че това е френска козметика, която използва в своите продукти морски активни съставки. Ухае невероятно свежо. За съжаление някои от продуктите съдържат парабени, но на тези, които не съдържат е упоменато. Надявам се скоро да започна да я използвам, но преди това имам други отворени кремове и искам да изразходвам първо тях. :)




Бях си поръчала и три продукта от AVON- крем за лице от луксозната им серия Anew, спирала от Luxe и червило от Color Trend. Вече успях да се влюба в червилото. Има прекрасна мазна консистенция, оставя устните ми подхранени, а и цвета е направо убиец. Много си допаднахме, просто неочаквано много харесвам как ми стои. Също така станах фен и на спиралата, определено миглите ми се разбират прекрасно с нея. Като започна да използвам крема за лице, ще направя отделно ревю. Тези три продукта са редовни в каталозите на AVON.





Преминавам към комплект на Estee Lauder- спирала, двоен молив и гел за очи. Уникални са! Също са ми подарък от баща ми, не са купувани от България. Изключително съм доволна от молива за очи, който вече използвам редовно. Имам леки забележки към спиралата с това че излиза повече от необходимото количество на четката, което се наслоява на миглите.
А очният комплекс ще го подаря на майка ми, тъй като е за подмладяване на кожата около очите.








Body Butter на The Body Shop ---> уникално ухание на зелена праскова. Много ми харесва, нямам забележки, задържа се достатъчно време на кожата.
Разкрасително олио от The Body Shop с аромат на кокос. Може да се използва от главата до петите (лице, тяло и коса). Продукт 3 в 1 :) Оставя върху кожата лек блестящ филм.






Червило, гланц за устни и база за спирала на Lancome (червилото и гланцът са мостри*)
Червилото е много мазно, със сатенен ефект. Не изсушава устните и придава много нежна визия. Определено цветът е дневен, много приятен и нежен. Гланцът е доста лепкав, без цвят е като се сложи на устните, ухае на диня.
Базата за спирала успява много удължи миглите, след нея е нужен само един слой спирала за добро покритие. Препоръчвам ако търсите WOW ефект.









Топ лак за бързо съхнене на Perfect, лакове за нокти на YSL(N21/Taupe Retro) и Golden Rose Jolly Jewels N103
За топ лака и този на Golden Rose все още нямам впечатления, ще ги споделя, когато дойде техния ред.


Този лак на YSL е мостра, не съм очарована от издръжливостта му (даже никак), има средна покривност, но пък за сметка на това съхне бързо. Надали бих повторила покупката.








FDT на Vichy- Teint Ideal. Първи впечатления- озарява кожата, със средно покритие и е много лесен за нанасяне с четка. Аз разполагам с 25ти номер, който за момента ми идва малко тъмен. Издържа цял ден, особено ако е с пудра отгоре.






Наскоро ми пристигна поръчка от китайски сайт, който много често посещавам. Обичам да поръчвам реплики от него, тъй като ги правят много сходни,както на външен вид, така и по качество, с оригиналите. И така да продължа...това е beauty blender, предполагам всички сте запознати с него и свойствата му. Засега нямам мнение дали върши работа, защото нямах възможността да го използвам достатъчно дълго време.


















Надявам се да Ви е било интересно и естествено ако имате някакви въпроси или препоръки ще се радвам да ги споделите :)
Поздрави М/А