четвъртък, 9 октомври 2014 г.

Любими парфюми

Здравейте, здравейте
Реших да направя една бърза публикация с любими аромати. Някои от тях съм имала, други имам в момента, а трети ще ги имам със сигурност в бъдеще. Аз съм голям фен на парфюмите и за мен е по-задължително да си сложа парфюм от примерно... обеци да кажем :) Интересно сравнение, но си е така. За мен парфюмите могат да разкажат много за един човек, за неговата личност, интереси и предпочитания. Ще гледам да не се увличам много и затова ще Ви покажа само 7 любимеца. Това са парфюмите, за които се сещам на първо четене, ако се сетя за други ще ги добавя :)

1. На първо място слагам единственият парфюм, който съм имала 2 пъти ! Майка ми твърди, че предпочитам силни аромати, опредeлено натрапващи се...и може би е права. И така това място заема най-любимият ми парфюм- Womanity на Thierry Mugler. Pls don't hate me :)


2. Тук ще сложа този аромат, който имам под формата на сухо олио, предполагам скоро ще се сдобия по един или друг начин и с парфюма. Това е Nuxe- Prodigieux


3. Versace- Crystal Noir- Любимец, който съм имала и много бързо загубих. За жалост имах този парфюм и носейки го в чантата ми успях да го счупя. Поне след това тя много дълго време ухаеше невероятно.


4. Bvlgary- Mon Jasmine Noir. Този все още го имам, но ми е останало много малко от него и ми се свиди да го използвам. Слагам си от него тогава, когато усетя, че просто това ми е аромата за деня. Определено има дни, в които още със събуждането си съм с усещането, от кой парфюм трябва да си сложа.


5. Ето още един много тежък аромат Givenchy- Ange ou Demon. Имам го, обичам го и си го нося с удоволствие. Много от Вас не го харесват, но за вечер е идеален, а защо не и за през деня :)


6. Тук искам да сложа парфюм на Avon! Имам го на мостра и мисля, че този аромат излъчва чистота и спокойствие. Много го харесвам и скоро ще си го поръчам в пълен размер. За трайността няма да пиша... Аvon- Today


7. Jimmy Choo- Flash. До този аромат успях само леко да се докосна и успях много бързо да го заобичам и силно да го поискам.


Вкъщи разполагам с още много парфюми, които имам, но не са ми станали любими, затова избрах да Ви покажа само тези. Надявам се да Ви е било интересно и Ви пожелавам прекрасен и ароматен ден :)

Поздрави М.




*Всички снимки са от Google !