сряда, 22 октомври 2014 г.

Empties/ October 2014

Ето, че стигнахме и до първата ми публикация с празни опаковки.
За мен този тип постове са много важни и информативни. С малко информация можем да си дадем сметка за даден продукт, за качествата му. Ще се постарая да оформя така тази статия, както аз бих искала да я прочета някъде другаде, в нечий чужд блог. Повечето продукти са за баня, грижа за тялото и лицето и това е напълно нормално, защото именно те свършват за отрицателно време. Няма да се обяснявам надълго и нашироко и смятам направо да започвам.


Душ гел на Avon от серията им Senses. Ползвала съм сигурно всичките им аромати и мога да кажа, че това е един доста достъпен продукт, който на всичкото отгоре е в голямо количество. Какво по-хубаво от евтин душ гел, който ще използваш дълго време. Не мога да кажа, че ароматът е дълготраен, но поне докато се къпете, в банята Ви ще мирише прекрасно.
Крем за ръце отново на Avon. В този крем ми харесва това, че наистина има момент на омекотяване на кожата на ръцете, също така ароматът е много приятен и поне за мен нехимичен. Мирише на магнолия, много свежо, също така съдържа витамин Е и глицерин. Според мен ако искате крем на много достъпна цена, хубав аромат, мога да Ви го препоръчам. Не очаквайте чудеса. Ако държите съставът да е чист, по-добре го подминете, не е Вашият продукт. Така или иначе аз вече съм се сдобила с втора тубичка.



Много съм доволна от измиващият гел на Garnier и по-точно от четката-апликатор. Според мен е голям плюс, че я има, тъй като спомага за по-дълбокото почистване на лицето, също така се усеща много приятен масажиращ ефект. Вече си имам втора опаковка в банята :)
Почистващ гел за лице с екстракт от бял чай от Avon. Мога да кажа, че серията Planet Spa ми е много любима и че продуктите са им много на ниво. Доволна съм от продукта, бих повторила покупката. Не е подходящ за почистване на грим, а само за измиване на кожата примерно след вече премахнатият грим.
Прословутите мицеларни води на Bioderma. Няма да се обяснявам, всички са чели, слушали и гледали за тях. Любима ми е розовата, която е идеална за моята чувствителна и суха кожа. Почиствам си целият грим от лицето, както и очите. Не дразни, не изсушава и не щипе. Като единствен минус бих казала, че е цената. Просто не е най-достъпната вода на пазара, което е и разбираемо от гледна точка на действията, които има.



Два продукта от Davines- шампоан и балсам. Може да ги намерите в аптеките. Специално на мен ми бяха препоръчани от асистент в аптека Sanita, когато имах проблем с косата. Много ми падаше и беше много безжизнена. За мен, както предполагам и за Вас, косата е изключително важна. Балсамът и шампоанът са в опаковки от 250 мл.
Други два продукта за проблемната ми коса. Просто ми беше явно доста кофти период, но естествено не само аз се оплаквах от досаден косопад... Просто такъв е сезона.
Възстановяващ шампоан на Revalid и балсам с хинин на Klorane. Много съм доволна от марката Klorane, момичета. Това е вторият техен продукт, който съм използвала и който не ме е разочаровал. Аз съм им фен и нямаше как да подмина намален балсам. Просто невъзможно.
От Revalid, за жалост, не съм доволна. Просто при моята коса ефект нямаше. Не искам да казвам, че и при Вас няма да има. Може проблемът да е само в моя телевизор. :)



За мен в декоративната козметика има два абсолютно задължителни и много любими продукта. Това са фон дьо тенът и спиралата за мигли. Само с тях можеш да получиш свежа и сияйна кожа, както и буден и ослепителен поглед. Какво повече е необходимо за един натурален и очарователен външен вид. Отново се отплеснах в писане...

Представям на Вашето внимание цели 4 празни шишенца от фон дьо тен!!!
На първо място, естествено, е Revlon- Colorstay (180 Sand Beige). Еми този ФДТ няма нужда от реклама. Скоро ще сме отново заедно.
Вторият е на Bourjois- Healthy mix (54 Beige). За мен този FDT е сред любимците ми, перфектно се слива с кожата на лицето и покрива, до степен да скрива всичко излишно, но да не изглежда изкуствено. Ухае много приятно, формулата му е обогатена с плодови екстракти- пъпеш, кайсия, джинджифил и ябълка. Е, какво повече да иска една жена ;)
Третият FDT е на Rimmel- Wake me up (100 Ivory). Отново много познат продукт, отново ми е много любим и отново бих си го купила с голямо удоволствие. Има много ситно блестящи частици, които за мен са много привлекателни и освежаващи. Аз съм сигурна, че на много момичета не би им допаднал, но за мен е на челното място сред любимците.
 И четвъртото шишенце е отново от Bourjois- Healhy mix (52 Vanila), само че в нова опаковка. Няма да се повтарям, само ще кажа, че ми харесва и отнови бих си го купила :)

Продължавам с 3 броя спирали за очи. Малко съм със смесени чуваства и мога с чисто сърце да кажа, че тази на Maybelline- Rocket, ми допадна най-много. Много ме е яд на Avon, че точно моята спирала Aerovolume, когато пристигна, вече беше почти цялата изсъхнала, с неприятна миризма. Много останах разочарована, защото обичам да си поръчвам козматика от Avon..., но с тази спирала определено не бих повторила. Надали бих си променила мнението за нея. Третата спирала е от Oriflame..Допада ми, не е WOW, но за ежедневието е добре.







Ще се радвам, ако този пост е бил полезен за Вас 
Поздрави М.