петък, 17 октомври 2014 г.

Haute Jersey/Leopard Couture by NYX

Реших да направя едно бързо ревю, за нещо, което ми грабна вниманието. Започвам!





Аз просто нямам думи.. Единствено нещо, виждайки това, беше едно просто "УАУУУУ- Искам Я!!!". Уникално красива палитра и не само на външен вид...Толкова е girly :) Даже си има и насърчаващо послание, каращо ни да се чувстваме като пълни диви. Дори и леопардовата шарка по нея ми харесва хаха!




Това ревю ще е наистина доста кратко. Запозната съм с палитрата доста повърхностно.
Искам да отбележа, че цветът на сенките е много пигментиран и наситен, също така, някои са доста блестящи, други по-малко, но като цяло всички са брокатени по един много привлекателен начин. Определено има от всички най- често използвани цветове, ОСВЕН тези земни нюанси, които всички ние харесваме. Но не Ви се сърдим NYX, а и бихме ли могли?! На мен специално, сърце не ми дава :) Апликаторчетата, колкото и да не Ви се нравят, са много меки и удобни. Палитрата е подходяща, както за дневен, така и за вечерен грим.
Момичетаа, съжалявам за снимките, простете ми. Ако не можете да се ориентирате за цвят или нещо, моля пишете ми и ще направя нови :)





Във втората половина са разположени, два мини гланца, 2 ружа, 3 бронзанта (за по-светъл и по-тъмен тен) и една пудра мозайка. Гланцовете са много гъсти, леко лепнат и са доста покривни. Определено ми допадат. Най- много ми харесва това, че мога да си ги нося навсякъде с мен, а не да ги използвам само от палитрата. + точки за този факт :)



3-те бронзанта, заслужават овациите ми! Много лесно се преливат цветовете, изглеждат супер естествено и се получава много нежен загар. Същото мога да кажа и за ружовете. Единият е коралов летен цвят, леко блестящ. Вторият е студен розов руж, предполагам за по- хладните дни.. или пък, когато си искаме и в който месец си поискаме. Все пак за какво са ни толкова много гримове, естествено, за да можем да си ги използваме ежесезонно!
Все пак ние сме FABULOUS!
Най- любимото ми е мозайката, окрасена като леопард. Страхотна! Вече съм сигурна, че след време ще си я купя в оригилния размер (9гр- 30лв).

*Палитрата е закупена от "Златна рибка", гр. Варна, за приблизително 50лв.







И така момичета,
кратко, точно и ясно!
Все пак като за петък вечер да не Ви затормозявам с излишно инфо :)
Само мога да кажа:
Have fun and be Fabulous!!!!

Поздрави М.