четвъртък, 30 октомври 2014 г.

iHerb- Първа поръчка

Най- накрая ми пристигна поръчката от iHerb, след 20 дена чакане.  Това ми е първата поръчка от сайта и бях се нагласила, че ще си я почакам...така че не съм разочарована от времето за доставка. Искам да кажа, че съм изцяло с добро впечатление и съм много щастлива от всички продукти....поне на пръв поглед. Изцяло съм си избрала козметика от E.L.F., тъй като имат доста инетересни неща, които за жалост, не мога да поръчам всичките наведнъж. Но всяко нещо с времето си....I'm so happy....Ще Ви ги покажа набързо и скоро, надявам се, да мога да им направя отделни ревюта.


Първото нещо, което се вижда на снимката е течен руж в красив розов цвят. Първите ми впечатления са, че е много наситен и е необходимо минимално количество от него за постигането на перфектен резултат.



Следващото по ред е сета за вежди. Също съм очарована от кутийката, в която се намира. Много е стабилна и ми грабна окото. Светъл и тъмен цвят, от които тъмният е кремообразен.




Шимър за лице за хайлайтване на определени от нас зони. Никой не ни налага в случая, кои точно да са тези зони, така че по наша преценка.



Много интересен за мен продукт...коректор и хайлайтър в едно!!!! Много го исках и съм щастлива, че оправда очакванията ми.



Крем очна линия, която е в много симпатично бурканче. Мисля, че се заглеждам много по бурканчета напоследък :) Ама е супер сладурско и четчицата приложена, неочаквано ще ми служи по предназначение.



И последното нещо е отново очна линия тип флумастер. Най- лесно ми е нанасянето на очна линия именно от този тип. Надявам се тази да не ме разочарова.



И като подарък имах бележниче с молив...много ме зарадваха.. Определено скоро ще се заформи нова поръчка.


Ще се радвам, ако някой има мнение относно тези продукти, да го сподели :)
Поздрави М.