сряда, 15 октомври 2014 г.

NUXE комплект


Както вече знаете, аз обичам да пазаря, МНОГО, особено онлайн. Естествено на моят приятел това не му се нрави, но това е моята мания и следва да си ме приеме такава каквато съм :).
И така преди време, разглеждайки за пореден път сайта на Enzo , се сдобих с този комплект на Nuxe. Това сухо олио беше толкова желано от мен и сестра ми, че като го видяхме в комплект с още две прекрасни неща, който излизаше толкова на сметка, нямаше как да не го поръчаме. И не сгрешихме с избора ни. Предполагам знаете как ухае тази колекция, за мен усещането е някак си неземно. Обожавам този аромат, което ме навежда на мисълта, че отчаяно искам да се сдобия с парфюма им и ще го направя, надявам се скоро време. Все пак вярвам в мантрата, че колкото по-силно искаш и вярваш в нещо, то рано или късно ще ти се случи.


Сухото олио от колекцията (50мл), го използвам най-често за ръцете си, не знам защо, но така съм свикнала. Пробвала съм го и на косата си и не мога да кажа, че ми е била утежнена или се е омазнила по-бързо. Нямам лоши впечатления относно действията. Имам само една забележка към него и тя е в това, че според мен аромата се е променил леко.., което е странно тъй като срока на годност е до 06/16!  Със сигурност олиото от Nuxe е тотален  must have, който всяка една от нас поне трябва да пробва. Ако не ви спечели с качества, поне се предполага, че прехваленият (и има защо) аромат, би трябвало да ви допадне. Също така има много красив блестящ завършек, който стои страхотно през лятото на красив тен. Омекотява кожата и косата, поради наличието на цели шест растителни масла масла: пореч, жълт кантарион, сладък бадем, камелия, лешник и макадамия + Витамин Е. Прекрасен коктейл.
Искам да отбележа, че поне моята опаковка няма шанс да се разлее при носене! Изпробвана е, тествана и тотално печели точки. Затваря се супер плътно и съдържанието си се задържа, където му е мястото.











Ах, тази свещ... Любима моя свещ :)
Абсолютен фаворит от комплекта и както можете да предположите, все още не е тествана. Стои си мирно и кротко в кутийката и чака точният момент на запалването. Просто прекалено ми е свидна да я запаля току така :) Мирише уникално. Дори не е нужно да е извадена от кутията, за да се усети.. Миризмата се излизва и прелива, това ухание на красота (каква поезия :) Прекрасна е.





И такааа този флуид. Трудно ми е да напиша каквото и да е за него, защото количеството му е прекалено малко (15мл) за каквито и да е впечатления. Мога само да кажа, че аз го използвам за лицето си сутрин, преди грим. Успява да ми създаде много добро настроение още със ставането от леглото. Изчаквам да попие и тогава нанасям фон дьо тена. Не ми оставя мазен, лепкав филм, а попива равномерно в кожата. Може би заради това ми харесва. Води се антиейдж флуид и съчетава в себе си три растителни екстракта: пасифлора, анхуза и мак. Оригиналната разфасовка е от 50мл и цените варират- от 75 до 100 лева.
За жалост за другите му качества нямам обективно мнение...може би след време, а засега толкова.:)
















Желая Ви прекрасна и неповторима вечер.
Надявам се да Ви е било интересно и поне малко полезно :)
Поздрави М.