неделя, 26 октомври 2014 г.

Physicians Formula- Nude blush/Rose

Здравейте на всички,

 Решила съм да Ви споделя мнението си за един продукт, който предполагам, би могъл да представлява интерес за Вас. Това е ружът на Physicians Formula, който първо ме грабна, естествено с външния си вид. Голяма красота е! Толкова е момичешки, закачлив и романтичен (поне за мен).



Марката определено не е особено разпространена на нашия пазар, тъй като е американска. Physicians formula е дрогериен бранд, който може да бъде намерен почти навсякъде в USA. Мое лично мнение е, че цените са малко завишени, в сравнение с другите марки от този клас.
Ако имате някаква опция да се сдобиете с техен продукт, аз лично Ви го препоръчвам силно. iHerb предлагат техни продукти, един от които е и моят руж. Компанията не тества продуктите си върху животни в нито един етап от производството им. Ето тук може да прочетете малко повече за самата марка и да разгледате продуктите им. Определено ми прави огромно впечатление освен външният вид естествено, също така и колко органични и чисти са съставките, които се използват за направата на козметиката и как супер много се залага на това. Поздравления за което! Ружът е хипоалергенен. Не съдържа: парфюм, глутен, парабени. Алергично тестван.
 Състав:
Ingredients: Mica, Diisostearyl Malate, Nylon-12, Synthetic Wax, Water, Lauroyl Lysine, Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Calcium Aluminum Borosilicate, Boron Nitride, Dimethicone, Dimethicone/Methicone Copolymer, Lactic Acid, Tropaeolum Majus Flower/Leaf/Stem Extract, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Talc, Tin Oxide, Synthetic Fluorphlogopite, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol. May Contain: Iron Oxides, Red 30, Titanium Dioxide, Ultramarines, Yellow 5 Lake

 Ружът е от колекцията Nude Wear. Има го в два нюанса- natural и rose. Този, който имам аз е rose. За цената от приблизително 13$ получаваме 5 гр. много красив продукт. Също така в опаковката има включено огледалце и красива плоска четка за полагането на ружа. Цялата колекция е разработена с цел за един много естесвен и натурален външен вид. Тя се състои от: блестяща пудра, блестящ бронзър, озаряващ руж и коректор. Това са 4 основни продукта, които всяка една от нас използва в ежедневният си грим. Определено искам да притежавам цялата колекция :)





 Имам две забележки- за едната проблемът си е мой, защото аз си избрах този цвят, който ми идва твърде студен, за моята кожа и не ми подчертава лицето, така както би ми се искало. Ще го преживея :) Другото нещо, което не ми хареса е това, че в началото самият надпис nude wear, който е изобразен върху ружа беше покрит с много наситнен брокат, който си мислех, че ще си се задържи там и ще го имам за опция, за когато си поискам. Уви, още при първото минаване с четката отгоре, този страхотен отблясък изчезна и аз се сбогувах с него.






Исках, колкото се може по-накратко да Ви запозная с този красив руж, но като гледам явно съм се отплеснала в обяснения. Затова сега Ви оставям да се насладите на снимките и да си направите финалното заключение сами :)




Поздрави М.