неделя, 12 октомври 2014 г.

Малко красоти от Target USA

Здравейте на всичкиии :)

Напоследък явно съм си направила доста поръчки от различни места, които започнаха бавно, но приятно да пристигат. А докато чакам тях, разбира се, правя нови поръчки. Това е един порочен кръг, от който излизане няма ( а и не искам да има, нали така?!).
И така да започвам по същество. Преди 6 месеца, мой близък приятел замина за Америка и една вечер, малко преди да се завърне, се обади по телефона и ми каза : " В Target съм, кажи какво искаш?" В такъв момент в главата ми изникват поне 20 неща, които мога да поискам, но аз бях скромна. И то наистина много скромна и избрах само 4 от тях. Беше много забавно, обяснявайки на момче, какво точно да търси, как се нарича и как да го обясни на асистентката в магазина. Естествено там продават продуктите на ELF, от които исках да се възползвам :).







Първият техен продукт, за който се сетих е основата им за сенки, чувала съм много отзиви за нея и бях любопитна как бих я оценила аз и именно заради това я поисках.





Вторият продукт на ELF е неутрализиращата им пудра. Нея я пожелах просто от чисто любопитство.



Избрах си и още нещо, много прехвалено, което мога и оттук да закупя, но това няма значение вече, и приятели продуктът е - FDT на Maybelline- Fit me. Нямах идея дали цветът щеше да ми "Fit"-не на кожата, надявах се да е така, защото откакто ползвам FDT ( от 100 години ) оставам с три празни шишенца, нито капка от тази вълшебна течност, и имах гореща нужда от нея.



Най-много чаках ружа на Physicians Formula. Просто красота, веднага ми хвана окото и го пожелах. Аз, както и много други момичета, се впечатлявам от красивите опаковки и така си купувам много неща, само заради външният им вид. Ето порадвайте му се и Вие :)






Искрено се надявам днешната публикация да Ви е харесала. Ще се радвам да Ви отговоря ако имате въпроси за нещо.
Ще се постарая да направя ревю на всеки един продукт :)

Поздрави М.