понеделник, 27 октомври 2014 г.

What's new from: AVON

Здравейте на всички, които ме четат :)

Днес си получих поръчката от Avon от каталог 15/2014, която очаквах с нетърпение.
В случая нямам нужда от абсолютно нищо, което тя съдържа, но пък има неща, които искам да притежавам, просто ей така, защото ми харесват.


Червило и молив за устни. Майка ми ги има и двата продукта в същите цветове и мога да кажа, че са повече от перфектни. Червилото има уникалната мазна консистенция, която подхранва устните. Също така притежава страхотен плътен и наситен цвят. Наистина силно го препоръчвам, а и често е на намаление.






Молив за очи, която серия всички ние толкова много обичаме. Няма да изпадам в подробности, харесва ми мекотата на тези моливи, а този цвят го нямам...и така се сдобих с него.
Моливът за устни го поръчах, защото майка ми го използва с това червило и реших да последвам нейния пример. И така си сдобих и с него :)



Поръчах си базата за сенки, която е толкова хвалена от Вас мили съблогърки! Нямам нужда от нея, тъй като наскоро ми пристигна базата от ELF, но пък искам да мога да ги сравня двете и да видя, коя би ми допаднала повече лично на мен.



Защитен спрей за коса, за който нямам абсолютно никаква представа, дали ще ми върши някаква работа. Надявам се скоро да имам мнение по въпроса и да мога да Ви го споделя :)




Шампоанът е за боядисана коса и съм го използвала доста пъти, бих казала, че се справя доста прилично. Измива много добре и образува доста обилна пяна. Нямам оплаквания, а от шампоан, човек винаги има нужда, така че със сигурност ще ми влезе в употреба рано или късно. Обичам да се запасявам с продукти, които да знам, че ги имам и винаги мога да разчитам на тях, ако евентуално остана без нещо, от което имам нужда.

Последното нещо е мъжки продукт 3в1. Играе ролята на шампоан, балсам и душ гел. На моето момче ще му хареса и му го взех като изненада. Има много приятно, силно изразен мъжки аромат.




Съжалявам за качеството на снимките, но исках максимално бързо да Ви покажа нещата.
Това е от мен за днес.
Поздрави М.