неделя, 16 ноември 2014 г.

All about mascara

Съгласни ли сте с мен, че за една завършена визия ни е необходимо да имаме красиви и дълги мигли, които да привличат погледите с всяко едно наше мигване..
За мен е просто задължително да си сложа спирала, а и ми харесва тестването на най- ралични такива :)


Именно заради това реших да споделя мнението си относно спиралите, които ми влизат в употреба в момента. От някои съм доволна, от други- не съвсем. Предполагам всяка една от нас (даже съм сигурна), е попадала на големи находки, но и на големи разочарования.

Започвам от спиралата, от която останах най- разочарована и това е Infinitize от Avon.
Има много голяма четка с много странна форма. Самите иглички са много остри и за мен са рядко разположени. Четката е гумена и груба.



Следващата подред е за жалост едно произведение на Estee Lauder- Sumptuous Extreme. Чувала съм много добри отзиви за спиралата, сигурна съм, че може би съм една от малкото, на които не им харесва, но просто така се случи. Сплъстява ми миглите, пуска повече туш от необходимото. Четката е от косъмчета, според мен съвсем нормална форма и й възлагах големи надежди. Между другото имам друг любимец от марката като спирала и това е Sumptuous Infinite. Многооо е яка :)



Златаната среда е за Volume million lashes на Loreal. Вече втора изхабявам, което си е явен знак за одобрението ми. Гумена, тумбеста четка, като накрайника е подвижен и самите иглички са много нагъсто разположени.



Следващите две спирали заемат еднаква- първа позиция!
Започвам с тази, която използвам от по- дълго време и това е Luxe от Avon. Останах мноооого приятно изненадана какво прави тази спирала с миглите ми. Много добре ги разделя и им придава страхотен обем. Заслужава си да се пробва. Четката е с нормални форма с косъмчета.



И стигам до най- новото ми попадение- спиралата на Essence- Lash Princess. Знам, че имаше много ревюта за нея, но аз реших да си я взема на сляпо и не сгреших. Ама мноого е добра :D
Четката е от косъмчета, с леко вълниста форма и даже ми изглежда миниатюрно с тази Infinitize на Avon.




Хубава, хубава неделя вечер Ви желая.
Поздрави М.