понеделник, 3 ноември 2014 г.

Нови придобивки- месец Октомври

Както можете да забележите ми се понасъбраха малко покупки, които с удоволствие ще споделя с Вас, та се надявам да Ви е интересно :)


Както вече видяхте в празните опаковки, явно съм пристрастена към продуктите на Davines. Останах изключително доволна, когато открих тази промоция -50% от цената на шампоана (250мл) + балсам (250мл) за коса комплект за 31.30 лв. Късметче :)



Душ гелът от Турция ми е донесен от магазин Watsons. Доста голямо количество от 490мл, с еко арганово масло от Мароко. Представен е като супер овлажняващ и подобряващ еластичността на кожата. Без парабени, Без Минерално олио, Без силикони, Без содиум лаурил сулфат, Без сапун !!!! Нямам търпение да започна да го използвам и да усетя аромата му.



Тези маски са второто нещо, донесено ми е от Турция и са отново от Watsons. Най-голямо впечатление ми направи, че са корейски. И това ще е първата корейска козметика, до която се докосвам и ми е интересно какво ще ми е впечатлението ( все още си чакам Memebox-a :). Надявам се естествено действията им да са отлични. Зелената e подхранваща и освежаваща, розовата- овлажняваща и ободряваща и оранжевата- подобрява еластичността, регенерира кожата и съдържа есенция от кайсия. Интересно, нали? :)



Тези два продукта ги купих от чисто любопитство, тъй като досега продукти на Mixa не бях използвала. Вече започнах да ги използвам и мога да кажа, че двуфазният дегримьор ми харесва, докато мицеларната вода малко ми изсушава кожата, въпреки, че е точно за суха и чувствителна кожа. Малко съм разочарована, но ще си ги доизхабя и с мицеларната вода няма да повторя..



Шампоан от новата колекция на Pantene против косопад. Обещава да намали падането на косата до 97%...Ако се случи, много добре, ама надали :Д  Ще видим и ще кажа.
Балсам от The body shop за нормална към суха коса. Не съм го ползвала нито веднъж, когато имам вече някакво мнение по въпроса, ше го споделя.



Скраб за тяло на The body shop с арганово масло.. Влюбена в ароматите на тази марка, голяма любов. Отново мога да кажа само, че имам наблюдения върху аромата, но не и върху качествата.
Скраб за лице от Neutrogena, купен е от Турция. Използвала съм го веднъж, много освежава кожата и има приятен аромат на грейпфрут.




Тези четки са ми поръчка от Aliexspress. Мисля, че съм споменавала, че обичам да си купувам нещица от китайските сайтове. Особено ако имам база за сравнение с оригиналния продукт. В случая имам оригиналната четка на Real Techniques, така че очаквайте скоро сравнение между двата продукта. Само едно ще кажа: косъмчетата са изключително меки!
За мен си е направо в десетката тази поръчка и съм много доволна, че я направих.




Това са два продукта, които абсолютно всеки използва или поне се надявам да е така :)
Не са нищо особено, но реших набързо и тях да покажа, Дезодорант на Nivea, закупен от Lilly. Доволна съм и от качествата и от аромата му.
Мокрите кърпички от Watsons ги показвам, само заради сладурският им външен вид. Не съм сигурна дали скоро ще ги използвам, защото не искам да свършат, а и са от Турция, което прави закупуването им малко по-сложно.




Гел лак за нокти на Perfect.
Очната линия на Catrice за мен е разочарование. Интересно ми е дали Вие се разбирате с нея?
Молив червило от новата колекция на Maybelline-110 Pink so Chic. Влюбена съм в него! Има само един недостатък, който аз пренебрегвам умишлено.
Пудрата е от Flormar N88 и е купена доста импулсивно, т.е необмислена покупка. Радвам се обаче, че я имам, защото се оказа доста добра.



И този ден си замина, така че Ви желая прекрасна вечер!
Поздрави М.