вторник, 25 ноември 2014 г.

E.L.F. HD Blush

Интересните продукти винаги ми хващат окото. Особено и след като мога да ги имам, не се замислям.



Харесва ми идеята за кремообразен руж в шишенце, който се изкарва с помпичка. Не се сещам за друг руж в такава опаковка ( Уауу колко съм задръстена :) и ми се струва, че това е продукт, който нямам, а искам да имам.,  определено съм ЗА идеята. Мога да кажа, дори, че помпичката изкарва толкова продукт, колкото вие сами си прецените, че искате да използвате. Много лесно се работи с нея и определено действа в наша полза. Това го отчитам като голям +. Също така много ми допада, че съдържа витамин Е, който спомага запазването на кожата ми хидратирана и със сияен здрав вид.
Още един голяяяям плюс е количеството от 15мл за изключителната цена от 3$. Е заслужава си! :)





В официалния сайт на ELF се предлагат общо 5 нюанса от продукта, като преминават от розово към коралово, до тъмно наситено лилаво.







Ружът е перфектно кремообразен и много наситен. Може да се разнася както с пръсти, така и с четка. Само предупреждавам, че трябва да се внимава, тъй като е опасно наситен. Необходимо е наистина много минимално количество за нанасяне. Сигурна съм, че ще го имам много дълго време, защото е страшно икономичен. Препоръчвам го, може да го намерите в iHerb, откъдето е закупен и моят.

Много лесно се разнася и блендва. Може сами да си определите, колко наситен го искате.



Състав от сайта на марката:
Isododecane, Cyclomethicone, Dimethicone Crosspolymer, Cetearyl Methicone, Dimethicone, Hydrogenated Polyisobutene, Nylon-12, Barium Sulfate, Mica, Quaternium-18 Hectorite, Propylene Carbonate, Silica, Tocopheryl Acetate (Ve), Propylparaben. May Contain: Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891), Red No.27 Lake (CI 45410), Red No.7 Lake (CI 15850), Yellow No.5 Lake (CI 19140), Red No.40 Lake (CI 16035), Blue No.1 Lake (CI 42090), Ultramarine Violet (CI 77007), Manganese Violet (CI 77742)


Лек ден момичета :)
Поздрави М.