сряда, 12 ноември 2014 г.

E.L.F. Studio Tone Correcting Powder

Здравейте в тази прекрасна сряда вечер :)

Нека й се радваме, докато я има..хаха, а докато й се наслаждавам реших да Ви споделя мнението си за продукт на ELF, който ми помага да регулира омазняването на лицето и да тушира леките недостатъци на кожата ми :) Става въпрос за пудрата Studio Tone Correcting Powder на ELF, от която аз съм много доволна.
Както знаете тя беше един от продуктите, които ми бяха донесени от USA и по- точно от Target. Ако сте пропуснали да видите кои са останалите продукти, може да прочетете тук.


Пудрата пристигна в черна матирана кутийка, която е от колекцията Studio на марката. Много плътно се затваря, няма опция да се отвори случайно. Много ми харесват опаковките от тази серия. Допада ми, че са изчистени и стилни :) Също така има включено огледало на отварящата се част, което е достатъчно голямо, за да мога да си сложа от продукта, гледайки се на него. Това си е голям + .

Това, което ми привлече вниманието, е че пудрата е съставена от 4 различни цвята, като всеки един от тях отговаря за различно несъвършенство. И като ги смесим всичките се получава това красиво покритие.



Както можете и сами да забележите, пудрата си промени повърхността. Стана грапава, а аз не знам защо. Така че ако някой е запознат по въпроса, нека ми пише...Ще се радвам :)





Пудрата обещава да придаде на кожата сияен и здрав вид. Леката формула изравнява тена на кожата и абсорбира излишната мазнина.. Синият цвят неутрализира оранжевото, зеленият червеното, розовото- сивото, a жълтото- червеното.
В сайта се предлагат 3 нюанса, от които може да си изберете най- подходящият за Вашата кожа. Моят е най- светлия, тъй като и моята кожа е много бяла. Също така голямо предимство е цената от 3$ за 13,5гр. продукт. Да живее ELF :)

Моето лично мнение, е че тази пудра се справя сравнително добре с моята кожа. За мен специално е важно да абсорбира излишния себум, тъй като на работа е много топло и имам нужда от добра пудра. Естествено не се задържа през целия работен ден в офиса (простено й е) и когато усетя нуждата от матиране използвам пудрата на Flormar, която ми е по-удобна тъй като си има гъбичка, с която я нанасям.

Състав от сайта:
Talc, Mica, Magnesium Stearate, Polymethyl Methacrylate, Nylon-12, Titanium Dioxide, Octyldodecanol, Dimethicone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Silica, Sodium Dehydroacetate, Boron Nitride. May Contain: Chromium Hydroxide Green (CI 77289), Red No.7 Lake (CI 15850), Yellow No.6 Lake (CI 15985), Blue No.1 Lake (CI 42090)


Надявам се да сте добили някаква представа за продукта и да съм била полезна :)
Поздрави М.