неделя, 30 ноември 2014 г.

Finish 9 by New Year

Добре! 
И аз си давам старт на едно много полезно предизвикателство. Гледам, че вече набира скорост в блог пространството, а и почти не остана време до края на тази изключително вълнуваща за мен година. Наясно съм, че грим много трудно бих изхабила за толкова кратко време, затова ще наблегна на лосиончета, кремчета и други подобни чудесийки.
Много е нередно да събираме купища козметика и да я заменяме постоянно с нова... Ясно ми е, че това е един вечен кръговрат, който аз нямам нито силата, нито волята да прекъсна, но поне мога да се постарая да намаля бройката на използваните и зарязани наполовина нещицааа :) И да, моито продукти не са 6, а са 9 на брой... Просто сметнах за добре да се стегна и да разчистя, колкото може повече козметика. По-голямо е предизвикателството за мен.
Давам си точно цял месец, любим Декември, да си кажа чао с Вас мили мои:



Араганово олио на BioPharma. Много добро олио, което вече го имам от повече от година със сигурност, а срока му на годност е точно 12 месеца. Не забелязвам да се е развалило, но смятам, че вече е време да се разделя с него, а ми остава съвсем малко. Срамота да го изхвърля ей така :)





Лосион за тяло от Avon naturals. Само да отбележа, че голям ефект от този лосион няма. Единствено ми допада как мирише на орхидеи и сладки боровинки, много приятно.



Отново продукт на Avon- пяна за вана, с аромат на диня. Много готиноооо. Супер лятно настроение ми създава.
Ухае невероятно течният балсам, без отмиване на Schwarzkoph с кератинов комплекс. Отново ме спечели уханието му, вместо с действията.
Шампоан на Syoss за блясък. Ефект не помня да има и затова прекратих ползването му. Смятам да му дам втори шанс, но не обещавам специално за него, че ще го изразходвам целия. Просто ако не действа, ще си го изхвърля наполовина пълен.
Стягащ душ гел на Adidas. Чак стягащ- надали.. интересно как един душ гел би бил способен да те стегне, но пък като нормален душ гел си върши работата прекрасно :)



Крем за ръце и балсам за устни на Neutrogena, закупени като комплект от Enzo. Преди време ги използвах постоянно, след това ми омръзнаха и вече ги използвам само като си легна вечер.. Смятам да засиля използването им и да се привършва с тях, че и други кремчета и балсамчета ме чакат :)


И както виждате последното ми предизвикателство е вече с главата надолу.. Почистващото мляко на Loreal. Отдавна прекратих използването на млека за почистване на грим и заради това съм го зарязала това Loreal-че. Но пък ми остава супер незначително количество, което ще ми е лесно да изхабя. 







Това беше момичета от мен. Стискайте палци да успея поне с половината неща. Предизвиквам Ви и Вас, сигурна съм, че имате от какво да се отървете :)

Поздрави М.