понеделник, 17 ноември 2014 г.

Lancome Cils Booster XL

Така, такаaa...

Икам да Ви запозная (ако вече не се познавате де :) с продукт на Lancome, с който се сдобих преди около два месеца. Това е единственият подобен продукт, който притежавам и се радвам, че е именно този :)



Никога не съм си мислела, че имам нужда от основа за спирала, не съм вярвала, че ще има някаква коренна разлика с нея....Еми разлика има, а дали е коренна и дали има WOW ефект, за мен си ги има. Жалко е, че нямам база за сравнение с друг подобен продукт, но пък съм си идеално доволна от сегашният ми избор.
Ествествено, както можете да забележите тя е с бял цвят, не много притна миризма, но пък си се изтрайва, нали все пак ще траем за хубост :) Определено препоръчвам с две ръце. Заслужава си!



Рекламират я като продукт, който:
- удължава и сгъстява миглите, без да ги слепва;
- увеличава резултатите от спиралата;
- защитава миглите;
- подчертава дори и най- късите косъмчета;
- засилва цвета от спиралата;

Този праймър е обогатен с микро фибри (за удължаване), D-пантенол и витамин Е (за подхранване).
Плащате 24,50$ за 5,5мл продукт.

Видях, че се предлага в Sephora, Enzo, Strawberrynet, Parfimo :)

Състав от сайта на марката:

AQUA / WATER / EAU, ORYZA SATIVA CERA / RICE BRAN WAX, COPERNICIA CERIFERA CERA / CARNAUBA WAX / CIRE DE CARNAUBA, CERA ALBA / BEESWAX / CIRE DABEILLE, STEARIC ACID, CANDELILLA CERA / CANDELILLA WAX / CIRE DE CANDELILLA, TRIETHANOLAMINE, PALMITIC ACID, ACACIA SENEGAL / ACACIA SENEGAL GUM, PANTHENOL, PEG/PPG-17/18 DIMETHICONE, SODIUM POLYMETHACRYLATE, MYRISTIC ACID, RAYON, HYDROXYETHYLCELLULOSE, POLYCAPROLACTONE, POLYQUATERNIUM-10, TOCOPHERYL ACETATE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN


Хей момичета,
пишете ми ако имате впечатления от подобен вид продукти :)))
Поздрави М.