неделя, 9 ноември 2014 г.

The Make up Addict TAG

Здравейтеее момичета,

Tочно на именият си ден (който беше вчера) получих първата си покана за Таг :) Благодаря ти Beautiful Sin за удоволствието!

1.Кой продукт продължаваш да купуваш, въпреки че вече имаш достатъчно за цял живот?
Продукти за устни, каквито и да са.. Може би като повечето от нас :) Истината е че нямам безобразно (блогърско) много, но и това което имам ми е предостатъчно.

2.Без кой продукт не можеш да живееш?
Балсам за устни и крем за ръце.. Знам че са два, но ще излъжа ако пропусна един от тях.. Кожата ми е суха и ако ги нямам под ръка съм изгубена. Имам по един на работа, на нощното ми шкафче и в чантата :)
А ако говорим за декоративната козметика, предполагам, че това ще е FDT.

3.Любима козметична марка?
Трудно ми е да определя коя ми е любимата марка, но преди най- много използвах продуктите на Maybelline и Loreal.

4.Колко е голяма колекцията ти от гримове?
Всъщност е нищожна с това, което искам да имам. И не си мислете, че искам да притежавам целия свят, а само мааааалко повече от настоящото :) Малко ми е трудно да изброя козметиката ми, тъй като не всичко е при мен. Имам и козметика при майка ми, при която до скоро живях. 

5.Как я съхраняваш?
Положението е такова, че съм на квартира, която се очаква скоро да напусна и нямам търпение, защото е много малка, а живеем аз, приятелят ми и фретката :) Затова си държа козметиката на най различни места, обикновено в кутия, която да събира всичко необходимо за ежедневен грим и отделно си държа четките, очни линии, моливи и други подобни.

6.Колко козметични продукта имаш в момента в дамската си чанта?
Отговорът е МНОГО, излишно много! Не виждам смисъл в момента да ги изброявам, защото ще разчистя някои от тях, но ако силно Ви интересува може да ги видите тук :)






7.Ако можеше да разграбиш колекцията на някоя бюти блогърка, коя щеше да е тя?
Може би на Tanya Burr, защото е първата влогърка, която започнах да следя. След нея се изредиха много, но тя постави началото :)




8.Колко време ти отнема гримът сутрин и колко продукта използваш?
За мен най-приятната част преди работа, естествено е гримирането. Трябва да имам достатъчно време, за да си направя кафе и да седна пред телевизора, който е включен на Гала и да се гримирам... Това ми отнема приблизително по около 40 минути всяка сутрин :)
Колко продукта...ами доста: крем за лице, FDT, коректор, база за спирала, спирала, пудра, руж, сенки (ако слагам), сенки за вежди иии сигурно забравям нещо, но обичам да се мацам :)

9.Купувала ли си си някога продукт, знаейки, че никога няма да го използваш?
Не мога да се сетя за такъв продукт, но сигурно имам някакъв такъв лак за нокти, който съм купила импулсивно и съответно не използвам.


10.Набележи следващите жертви :)   
Berry's Place
Eat Love Make up
MaquiLab