четвъртък, 20 ноември 2014 г.

What's new from AVON vol2

Тъй като почти всеки месец си поръчвам продукти от марката, се очертава да си имам такъв тип публикации посветени изцяло на техните продукти.  За жалост днес са само 4 на брой :)
Да, и отсега да се извиня за снимките, но са сега правени, а както виждате навън е тъмно, но пък исках веднага да Ви ги покажа :)


1. Комплект озаряващи перли за лице + четка
цена на комплекта- 15,90лв. (намален от 39.00лв.)

Тези перли съм ги ползвала много отдавна, дори вече нямам спомен за ефекта им.. Е надявам се да не ме подведат, а и четката много ме поблазни от комплекта :)





2. Двустранен молив за очи.
цена- 4,49лв. (намален от 8,70лв)

Поредният сив молив... Сега дори като се замислих, че в предната си публикация за продуктите от Avon, (която може да видите тук) също има сив молив за очи. Но този ме спечели с озаряващата си част, която ми е много интересна и вече много искам да използвам.



3. Пяна за вана- джинджифил, ванилия и индийско орехче- 500мл
цена- 4.90лв (намалена от 8,50лв)

Е как да не си я поръчам... Толкова е Коледна, а уханието от нея е несравнимо :) Очаквах друг аромат, но този на сайдер също не е лош :Д хаха




Хайде лека вечер от мен, да се забавлявате тази вечер, все пак утре е петък.
Нека го посрещнем подобаващо :))))

Поздрави М.