сряда, 5 ноември 2014 г.

What's wrong with my bag?!

Увод:
И аз се чудя: "Защо чантата ми тежи толкова много???"
И като погледнах: "OMG! Защо са ми всичките тези неща?"
...

 Може би съм истинска щастливка, защото работя с приятеля ми на едно и също място, в една и съща смяна... Освен, че се наслаждавам на приятната му компания ден и нощ, имам привилегията да го използвам понякога, да ми носи дамската чанта. Малко грозно прозвуча, но не е казано с лоши чувства (той си знае). :):)
Защо винаги, когато си купя нещо ново, искам задължително да попадне в дамската ми чанта?!
-Защото е ново и искам да му се радвам постоянно.
Поради тази причина, не мога да си представя в ежедневието си да съм с малка чанта.
Така де, реших просто да Ви покажа без излишни пояснения, козметиката, която се помещава в моята "малка" дамска чанта, но първо чантата, за която искам да поясня, че ми е най-новата, не спирам да я нося и, че не е купувана от България.