неделя, 7 декември 2014 г.

Нови придобивки- месец Ноември

Декември е!
Моят най- любим месец в годината. Не само заради Коледа, но и заради рожденият ми ден, който беше на 4ти... Дойде време и да Ви покажа с какво се сдобих през ноември. И искам да отбележа, че нещата са по- малко от други месеци, тъй като имам навика през зимата да наблягам повече на обувките и дрехите. Имам голяма страст към дрехите, винаги имам нужда от нови и никога не бих отказала от някоя нова бройка в гардероба си :) Сега като се замисля равносметката е такава: 1 бр. cuttout боти, 1 бр. oversize пуловер, 2 бр. дънки (сини и черни), 2 бр. поли, 1 бр. тениска, 1 бр. риза, 1 блуза, 1 кожено яке.... Със сигурност ще има и още, тъй като получих подарък gift карта за Zara, така ще списъка ще е по-дълъг и всичко това е само за Ноември, определено си личи, че наблягам повече на дрехите, а имам продукти за изхабяване, така че нужда от нови- нямам. :) Но нека Ви покажа сега и продуктите:


Пяна за коса на Taft- сила и плътност, формула с кератин. Супер силна фиксация.
2 броя хининова вода Milva. Първо си купих тази без пулверизатор, но не ми беше удобна, затова си взех и другата.
Моделиращ крем за къдрици на Yellow, закупен от фризьорски салон, не се предлага по магазините.
Сух шампоан на Klorane. Принципно имах и подарък към мего мини опаковка (50мл) от същия шампоан, но съм я забутала някъде, затова го нямам сниман.




Поръчката ми от Avon. За нея може да прочетете тук.




Имах нужда от кремове за ръце- един за нощното шкафче Rubelia и един за работа- Echo. Разгледах и се спрях на тези двата. Никога досега не съм ги пробвала.



Два душ гела на Balea- с аромат на портокал и с кокос и нектарина.



Комплекта от Essence- очна линия и спирала.




Уникален аромат на карамел и канела. Непозната за мен марка Tutti Frutti. Крем за тяло с фитоендорфини и фитоферомони, супер гъст. Много съм доволна. Определено заслужава собствено ревю.



Коректор на Maybelline- Affinitone.




Продукти за устни.
Гланц на Maybelline Colorama, балсам The little green tin, червило Golden Rose, балсам за устни Maybelline.



И още един продукт, който отсъства от общата снимка. Лак за нокти на Maybelline.





Ако Ви е интересно да прочетете повече за някой конкретен продукт, ще се радвам да ми пишете :)

Поздрави М.