сряда, 24 декември 2014 г.

Empties: November 2014


Най- накрая успях да напиша тази публикация, която ме чакаше от мноооого дълго време. Ето това са моите празни опаковки за месец Ноември, което си е преди месец, нооо по- добре късно, нали знете :)



 Продукти за коса:



Сух шампоан на Schauma. От по- бюджетните шампоани, този ми е любимец. Само един минус има и той е, че много бързо свършва.

Олио за коса  Saphir Oro del Marroco- Много любимо олио за коса. Може да се използва като стилизант, като продукт със защитно действие и за запазване цвета на боядисаната коса. Мирише страшно хубаво и напълно си заслужава. Купуван е фризиорски салон, не се продава по магазините.

Шампоан Pantene- Hair fall defense- купих си го, когато имах проблем с косата. Знаех, че е само период, но ме дразнеше много и реших да взема мерки. Е взех ги, но да Ви кажа честно, не съм сигурна дали косопада ми намаля от шампоана или просто му мина времето.

Лак за коса Taft с топлинна защита. Добър е, но нищо особено, ще пробвам някой друг.

Маска за коса Avon- Advance Techniques. Много е добра, гъста и омекотяваща косата. Наистина ми допада и бих си я взела отново.


Продукти за  лице и тяло:




Дезодорант на Nivea. Нищо интересно около този продукт, обикновен дезодорант, 33% гратис, харесва ми аромата му.

Масло за тяло Avon- Planet SPA Colombian coffee. Ухае невероятно, на чисто, омекотява кожата доста добре. Бих повторила покупката.

Околоочен крем OriflameMilk and honey- околоочен крем за суха и много суха кожа. Тоюно като моята.Има приятно омекотяващо действие в зоната на очите.

Крем за ръце Avon- Care Имам го не за първи път. Бих си го взела отново.

Душ крем на Olay с екстракт от бадем. Ухае НЕВЕРОЯТНО! След него целият апартамент мирише, жалко, че свърши. Не е купуван от България.


Декоративна козметика:






Молив за очи Avon- emerald glow- поредният молив за очи. Не мога без тях и този вече е out.

Два лака на Flormar, които вече се сгъстиха, тъй като ги имам от доста време.  Искам да отбележа, че тази марка ми е любима за нокти. С тези лакове може да ми издържи маникюра около 6 дена, което си е Уау.

Стик червило на Avon- Extra lasting. Хубаво червило, изхабено до край. Показател за одобрение :)

Спирала Maybelline- the Falsies Еми много е добра!