събота, 13 декември 2014 г.

Farmona- Tutti Frutti Body Butter

Искам да изкажа огромното си очарование от този продукт. Друг подобен аромат, просто няма. Момичета знам, че и вас Ви привличат тези миризми, сладко- красиви. Несравнимо е!


Марката е полска и досега дори беше и непозната за мен. Радвам се, че вече имам някаква представа за нея и качествата й, защото освен уханието, ме спечели и със силно овлажняващия си ефект, върху моята иначе суха кожа.

Вижте момичета, каква гъста консистенция. Дори от снимката си личи. Имайте предвид, че имам този крем от средата на ноември и здравата съм го нападнала, но сега се старая да се сдържам, защото както знаете, участвам в предизвикателството Finish 9 by New Year, в което имам и друг продукт за тяло за доизхабяване (може да прочетете тук). Но ако трябва да съм честна искам да използвам само и единствено този крем и това е!





В публикацията за нови покупки, бях написала, че марката е Tutti Frutti, естествено- нищо общо :) Марката е Fermona, a Tutti Frutii e плодовата серия на марката, която съдържа фитоендорфини и фитоферомони. Мдаааа...
Това масло е уникално, има ясно изразен сладък аромат, който е примесен с нотка лютива канела. A за какво служат тези фито-та сега ще Ви кажа:
Фитоендорфини- "молекули на щастието", зареждат с енергия и отлично настроение.
Фитоферомони- "молекули на любовта", усливат Вашата чувственост, и Ви правят привлекателни за противоположния пол. Също така съдържа екстракт от бели трюфели- най- ценният и опияняващ афродизиак, познат още от древността. Също така съдържа и масло от карите, което хидратира в дълбочина, подхранва кожата и предотвратява отпускането й. Може да прочетете по- подробно долу на снимката :)
И момичета, това ухание наистина действа. Никога не осатавам незабелязана, когато съм се намазала с тази магия.




Снимала съм ви и съдържанието на продукта, за да сте наясно и за състава му (има парабени, ама какво да се прави):








Пробвайте и няма да сгрешите!
Поздрави М.