сряда, 10 декември 2014 г.

Lancome- Juicy Tube review

Като гледам всички родни блогърки харесват прословутите тубички на Lancome. И явно много съм закъсняла с ревюто им, но на мен не ми пречи да си изкажа мнението, така или иначе :)


Ще излъжа, ако кажа, че не ми харесват. Но не мога и да кажа, че съм, влюбена в този гланц за устни. Аз имам номер 22- Melon, който е с много нежен и сладък аромат на пъпеш.
На мен този тип тубички не са ми любими като за гланц. Предпочитам нанасянето с четка или някакъв друг вид апликатор.

За цвета мога да кажа, че такъв почти липсва. Има много лек, телесен оттенък и невероятен отблясък. Идеален е ако искате да го слагате върху някакво червило, за повече стъклен ефект. Определено ще го получите и може да разчитате на него. Колекцията е от 21 нюанса. Може би другите цветове, които са по- наситени, биха ми привлекли повече вниманието...но за гланц, който почти няма цвят, сякаш не си заслужава парите.




Трайността на глоса е много дълга и го отбелязвам като отявлен факт, тъй като успява да се задържи на моите устни след ядене, пиене и каквото друго се сетите :)
Когато си го сложа на устните, усещам много меко хлъзгане, не усещам лепнене, което е огромен плюс. Естествено във ветровито време, цялата Ви коса ще е полепнала върху устните. Това е просто неизбежно, за жалост. Много ми харесва, ама наистина много кристалния блясък, който имат устните ми, а и ги намирам някак си по-обемни.... което ме кара да го използвам все по-често :)




Също така искам да отбележа, че е супер икономичен и съм сигурна, че ще го използвам много дълго време. Необходимо е малко количество, което да покрие целите устни. Което също е много добре, тъй като по този начин, цената му си заслужава.

Ето така го предствят от марката:
"Този ултра лъскав гланц, с едно замахване придава секси цвят, в различни нюанси и аромати. Ще заобичате ултра-лъскавата формула, която се плъзга по-лесно със своят апликатор. Перфектно преносим, ​​този гланц дискретно ще се впише в джоба или в чантата, за бързо решение по всяко време."

Може да го закупите онлайн от:
strawberrynet.com
enzo.bg
parfimo.bg



Състав:

BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER, DIMER DILINOLEYL DIMER DILINOLEATE, RICINUS COMMUNIS OIL / CASTOR SEED OIL, HYDROGENATED CASTOR OIL DIMER, DILINOLEATE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, LINALOOL, CALCIUM CARBONATE, CALCIUM SULFATE, SODIUM SACCHARIN, SILICA, LIMONENE, CITRAL, CITRUS MEDICA LIMONUM (LEMON) PEEL OIL, CI 15850 / RED 7, CI 77491, CI 77492 / IRON OXIDES, CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, MICA, PARFUM / FRAGRANCE



Поздрави М.