събота, 20 декември 2014 г.

New from Enzo...

Ето днес е прекрасен ден!
Има слънце, има щастливи хора, има усмивки, има ни и Нас!
Напоследък, не знам колко от вас са забелязали, но не съм особено редовна в блога си и естествено зад тази несериозност се крие една истински основателна причина: организирам сватбата си! Сигурно много от вас са запознати, че зад една сватба се крият страшно много ангажименти, срещи, и куп други неща, но аз съм много положително настроена, защото засега всичко се нарежда точно така както сме го планирали с моето момче :) И това ме прави повече от щастлива. Успяхме да ангажираме и желаният от нас фотограф и вече можем спокойно да посрещаме празниците: имаме запазени ресторант, фотограф, DJ, сватбена агенция, ритуална зала и църква. Браво на нас :)
И така, това беше малко уводче за живота, който живея в момента, такъв какъвто е и искам да бъде.
А сега по- интересната част....Какво точно взех днес от Speedy. И това е поръчката от Enzo, която чаках с нетърпение. В нея е моят коледен подарък от приятеля ми- годеник, естествено избран от мен (и годеника и подаръка :).



Единствено този продукт не е за мен, а за Него. Паста за коса на марката American crew, за да може да си оформя косата в прическата, която иска. Има много положителни отзиви за нея, ако Ви интересува, ще ви държа в течение.





Този хайлайтър го исках от много време и вече си го имам и нямам в търпение да започна да го използвам всеки дееен :) Това е първият продукт на Makeup revolution, който си купувам.
Изглежда много готино момичета, много е красив.






И нещо на Victoria's secret, небезизвестните спрейчета за тяло. Моят избраник е Pure seduction.



Ето го и най- желаното от мен: моят коледен подарък. Комплект на Jimmy Choo: парфюм, лосион за тяло и душ-гел. Мда,товаза мен е много специален аромат. Силен, натрапчив и доста сладникав.





Какво ще кажете момичета за моят избор?

Поздрави М.