сряда, 17 декември 2014 г.

What's new from Avon vol3

Ето, че дойде ред и на продуктите ми от Avon. Главно ги чаках, заради парфюма, в който се влюбих, съвсем честно. Много се радвам, че не си го поръчах от предния каталог, тъй като сега ми излиза по-евтин комплекта, който е с включен луксозен душ- гел със същия аромат. NICE :)


Момичетааа вижте това червило, този цвят. За мен е повече от невероятен. А текстурата ми е любима- мазна и хлъзгава- лесна за нанасяне, дори и с четка. Вече серията Luxe застава редом до любимата True color. Страшно много си приличат по текстура и наситеност. Има само една подробност. Тъй като това не е първото червило от тази серия, което имам, очаквах да е по- балсаместо, да не е толкова наситено, като предното ми. Не бях сигурна дали ми допада, това, че не е силно, така както го искам, но реших да рискувам и да си взема втора бройка, друг цвят. И добре, че го направих, просто няма нищо общо с предното. Наистина,,, Не знам на какво се дължи, различната формула в една и съща колекция, но му давам 6 точки! За мен си е тотален Must. Червилото е под име Amour и е на редовна цена от 17лв, но много често може да го намерите намалено.




За парфюма нямам какво да се обяснявам. То е ясно, че ми харесва достатъчно, че да си го поръчам пълен размер от 50мл. Съдържа богати цветни нотки, много нежен, женствен аромат. Поне така го усеща моето носле. Наистина много приятно ми гали сетивата и за мен е удоволствие да го усещам по кожата си. Имайте предвид, че аз съм голям почитател на силните, тежки, натрапчиви миризми, които след себе си оставят обширен коридор от аромати, но този ме грабни наистина с женската си страна. Няма да отричам, но ми мирише на романтика. Душ гела (125мл.) не съм го пробвала, имам доста които чакат реда си преди него, но и нямам намерение да го използвам като regular такъв, тъй като обичам да си пазя геловете за баня, които ухаят на парфюми, за по- специални поводи :) Комплекта го закупих за 24,90 + подаръчна торбичка.



Третият продукт е отново за устни и се води тип пастел, както е написано в каталога. Нямаше как да се стърпя да го поръчам, защото е за последен път в брошурата и просто си ми стана интересно...и да поръчах го! Цветът, който имам, отново е силен, отново е наситен и отново е червеникав и се казва Ready for me...Уау, колко предизвикателно ;) Беше намален от 15лв. на 8,90.. Сделка си е. Най-важното е, че ми харесва. Има видими брокатени частици в него, на които определено не държа, но пък не се и оплаквам. Абе с две думи: ще се носи :)







Поздрави М.