неделя, 11 януари 2015 г.

Finish 9 by New Year- Results

Мисля, че много съм се надценила и не съм погледнала реално на възможностите си. Колко ли съм успяла да изхабя до Нова година, както се бях заканила 9 продукта? Мммне... По- скоро само 5.. Това няма голямо значение, тъй като съм решила, докато не ги изхабя, тези които не съм успяла, да не използвам никакви други такива продукти. Да се надяваме поне до края на януари да успея :)

И ето каква е равносметката:


В момента използвам само и единствено шампоана на Syoss, както и душ- гела на Adidas. Докато не ги изхабя няма да отварям нови. Балсамът за устни на Neutrogena го изхвърлих, признавам си, защото беше започнал да мирише странно, на старо. Нямаше смисъл да се мажа с него, надали щеше да има положителен ефект.

И сега като гледам, мисля, че въпреки всичко съм се справила мнооого добре:) Браво на мен.
Вие направихте ли това предизвикателство, да започнем на чисто 2015-та ? 

Поздрави М.