неделя, 1 февруари 2015 г.

What's in my bag (non beauty)

Мина дооооста време от последната ми публикация...

Честно да Ви призная, просто не ми остава никакво време напоследък да седна и да пиша, а за снимки още по- малко. Малък ъпдейт за мен- смених отдела на работа и сега съм в нов и както можете да предположите докато не свикна ще ми е много натоварено и напрегнато.. Други фактори, покрай които ми заминават мислите- ще ставам леля (йеееее), ще обзавеждам апартамент ( нямам търпение да си имам свое местенце) и ще се женя, което всъщност не е новост, но нямаше как да не го включа към тези така иначе вълнуващи събития.

И така да минавам по същество. След като преди време бях показала какви гримове съдържа моята красива чанта, която ми причиняваше такава тежест и неудобство, сега дойде ред да снимам част от моите non beauty favourites, без които буквално не мога.





Момичета всяка от нас има шапки, съвет от мен, избирайте такива, които са изчистени, върху, които можете да творите. Да си създадете собствена визия, чрез най- различни брошки например, както аз съм направила. Обичам да екпериментирам с тениски, шапки, шалове, а защо не и с чанти, ако естетвено позволява. Пробвайте, може и да Ви хареса. Обожавам всякакви ръкавици от този тип. Обичам да се отличават от обикновените кожени ръкавици (естествено и те са задължителни). Няма значение колко топлят, аз си ги нося постоянно. Преди около 4 години си ги купих от Terranova, на намаление, оттогава са винаги с мен през студените дни. И едно фишу, което си стои намачкано и много рядко се сещам да използвам от List. Ама иначе е много хубаво. :)



За такива като мен, на които им се налага да носят диоптрични очила, препоръчвам да заложат на интересните рамки, без значение дали са марка или не са. Моите в случая не са, но пък страшно много си ги харесвам, формата и цветовете. Просто са иделани за мен. Другите задължителни са слънчевите очила. Имам слабост към тях, никога няма да са ми достатъчни тези, които имам. Тези са класическите Ray Ban- Wayfarer с леопардова рамка. С тях никога няма да сбъркате, за какъвто и случай да ги използвате.
За ластиците и лентите не мисля, че има нужда да се обяснявам. Предполагам всяка от нас има моменти, в които просто иска да се отърве от досадните кичури. Аз определено изпадам в истерия, когато нямам нищо под ръка, с което да мога да разкарам косата от лицето си.


Тъй като нямам Travalo и нямам къде да си налея от любимите ми аромати, се възползвам от най- малкото шишенце, което имам в колекцията си да го мушна в чантата и да се възползвам от него, когато искам да се насладя на уханията му. В случая това е Thierry Mugler- Womanity. Задължителните- Babylips, Tange teezer. И естествено закъде сме без мокри кърпички.



Тъй като главата ми е заета със страшно много мисли, а не искам да забравям нищо важно се възползвам от съвсем обикновено тефтерче и химикал. Толкова обикновено, нали, а в същото време толкова важно.
Портмоне от Parfois, което искам да изчистя, но не знам с какво. Ако имате идея с какво да го накарам да "свети", моля споделете. Ключове и слушалки. Всички знаем за какво са :)





Надявам се да не се отплесвам повече и да съм редовна тук при Вас :)

Поздрави
М.