събота, 21 февруари 2015 г.

What's new from: Oriflame

Здравейте момичета,

Отново съм сред Вас и това ме прави доста щастлива. 

Днес беше доста хубав, слънчев ден прекаран в дъъъълга разходка край морето. Посетих едно био магазинче на центъра, което дори не знаех, че съществува. Отново успях да си купя от любимия шоколад Гайо с  70% какао Венецуела с нотки на печени ядки и кафе. Уникат. Задължително е да се пробва. Съставът е от какаови зърна от Венецуела, какаово масло и нерафинирана захар...само това. Също така опитах и солети от лимец, които също бяха доста вкусни. Жалко, че био магазинчетата се срещат доста по- рядко, но пък оценявам това , че въобще ги има.


Нека да премина към козметиката, която напоследък доста позабравих, но пък обръщам все по- голямо внимание към дрехите и модата. Малко съм на моменти, знам, но пък така няма шанс да ми омръзне каквото и да е :Д
 Това са нови продукти от Орифлейм, които заслужават внимание. Каквото и да си говорим, серията им The One, си отговаря доста сериозно на името. Впечатлена съм. Ето и снимките :)




"Нежна грижа" - Роза
15мл намален на 5,90 (реална цена 13,90)







FDT The Оne EverLasting
30 мл/ намален на 10лв. (реална цена 15,90)


Коректор The One EverLasting
Намален на 5.90 лв. (реална цена 9.90 лв.)





Пудра The One Illuskin
намалена на 13,90 лв. (реална цена 19,90 лв.)



Спирала 5 в 1 The One WonderLash
8 ml намалена на 7,50 (реална цена 14,90)





Това е от мен за днес... 
Забавлявайте се довечера и бъдете красиви.


Поздрави М.