понеделник, 2 март 2015 г.

About my wedding Part 2

Продължавам с втората част на темата за сватбата ми, която ще се състои през месец Май, тази година.

В неделя ви показах примерни покани, и кецовете, които смятам да си взема, за през този период от вечерта, в който вече няма да си усещам краката... и все пак като ще ми е удобно, нека да е и ефектно.

Сега мога да се пробвам да ви насоча малко повече към типовете рокли, прически и аксесоари, след които винаги обръщам глава.
Първо ще обърна внимание на няколко рокли, които ми хващат окото, нищо, че вече рокля си имам... Което ме подсеща, че скоро трябва да звънна на момичетата от салона за първа проба... Нямам търпение вече.

 

 


 Както се вижда на снимките, имам два класически и два по- принцески модела. Всичките ми харесват, но само като се замисля за цените на тези вторите две, ми става лошо хахха. Както и да, според мен са много добри кройки. И само да споделя, че втората рокля на първия ред има вътрешни джобове. Е не е ли готино?! :)

Оттук следва прическата, ама как да реша каква да ми е тя, след като много се двуомя и общо взето, не знам какво искам. Показвам примери отново. Само да поясня, че изключвам строгите, стегнати кокове. Отново се старая да вляза в бохо, небрежната вълна.

 




За къде сме без аксесоари.. Ако можех бих си нанизала пера, цветя, воалетка, було и не знам си още какво друго на главата.

 



Уникална!



Момичета, всички снимки, които показвам са само примерни, такива, които харесвам и към , които може би ще се стремя. Имам запазен фризьор за самия ден. Скоро трябва да си запазя час за пробна прическа и за грим. Да стискам палци, гримьорката ми да е свободна него ден. Сигурна съм ,че няма да имам търпение, да споделя професионални снимки от сватбата!


Отново Ви понапълних главата с моите терзания, но няма как, ако искам да съм редовна, поне да пиша, за това, което реално ме интересува. И тъй като съм изцяло обсебена от тази бяла приказка, ще продължа да пиша за нея. И все пак си мисля, че има някой, на който дори мога да бъда полезна :)


И така, това е за тази вечер, след някой друг ден, още. 

Поздрави М.