неделя, 1 март 2015 г.

About my Wedding

Здравейте момичета,

Продължавам с организационните процеси около сватбата...

Колкото и да не съм очаквала, се оказва, че моето бъдещо мъжле се интересува и си дава повече зор, отколкото аз самата. Наистина това за мен си е много приятна изненада.

Има си свой бележник, който носи навсякъде със себе си, записва си всичко, което му харесва или което иска да обсъди с момичетата от сватбената агенция, звъни по църкви и институции...
Честно, голяма късметлийка съм. Покрай него изглеждам като супер незаинтересована, поел е нещата изцяло в свои ръце (или поне така си мисли).

Не знам дали се досетихте, но тази публикация няма да има общо с козметиката, нито дори с модата. Тази публикаци е по- скоро за сватбените емоции, които не ме пускат от няколко месеца. И си мисля, че може да се намери някой, на който да му допадне да я прочете. А дори и да не се намери кой, аз пак съм ок с това :)

Дори не знам откъде да започна..

Аз съм от Варна (ако не знаехте). С моят приятел бяхме съученици и така се случи, че ще ми стане и законен мъж. Живеем двамата, засега на квартира и компания ни прави нашето малко порче. Happy three friends сме малко :)

Покрай самата сватба, мога да кажа, че имаме запазена дата, хотел, църква, ритуална зала, DJ, сватбена агенция, фотограф. Общо взето сме помислили за най- важните неща. И сега следват тези другите, не по- малко важни, като например поканите, подаръчетата, самата украса и още доста подробности.
Момичетата от агенцията са страшно готини и много лесно се разбираме с тях. Помагат ни да направим най- правилният избор. Днес успяхме да обсъдим окончателно поканите за гостите, както и за кумовете и родителите. Честно да си призная усещам притеснението още от сега.. Сравнявам го с това, като преди важен изпит. Също толкова силно и настоятелно.

Мога да покажа примерни покани, които съм харесала от интернет, не че вече не сме се спрели на една конкретна, естествено променена по наш си начин. За тези, които им е интересно, ще се радвам да си споделят мнението :)


 

 

 Предполагам както можете да добиете представа, тематика на сватбата ще е винтидж. Не искам нищо строго официално, тъй като това просто няма да съм аз. Обичам небрежния стил, да има малко романтика, но и лека нотка на бунтарство. Искам да успея да вкарам своя почерк във всеки малък детайл.

Именно заради това ми е трудно да избера и песен за първи танц... Знаете ли песента на Beyonce- Superpower....Да? Не? Е определено заслужава внимание.. За мен това е идеалната песен.

Роклята е избрана, обувките също... Но има проблем с тях. Оказва се, че не са ми удобни и явно ще трябва да си купя нови, но това не ме вълнува толкова много. Искам и се надявам да си взема кецовете от Шано, които са сребристи с пера. Мисля, че биха допълнили роклята идеално. Точно толкова екстравагантно, колкото искам.




 Мисля да прекъсна сватбената тематика, защото ако продължа ще стане прекалееееено дълга публикация. А кой го интересува и кой не е друг въпрос.

Ако някоя от Вас е преминала през този така вълнуващ път, ще се радвам да сподели най- големите си емоции :) Предизвиквам Ви


Поздрави М.