сряда, 18 март 2015 г.

New goodies: Zlatna Ribka

Когато влезеш в Рибката, няма шанс да излезеш с празни ръце. И това е хубаво, защото всичко вътре си заслужава. Имам желанието да изкупя целия магазин, и в моменти като този решавам, че имам нужда от всичко, което се помещава вътре в магазина. Колко типично, нали?!



 Като за едно бързо минаване, след работа, успях да си купя 4 продукта, които се заиграха с погледа ми. Така или иначе имах нужда от термозащитен спрей и от олио за коса, което бях решила да е на Macadamia. Естествено е супер хвалено олио и аз чак сега реших да го пробвам. Сигурна съм, че ще ми хареса. Както е и практика на магазина ми дадоха две мострички на маската за коса, от която се интересувах.



За първи път ще използвам продукт на Aphogee. Спрях се на спрей за коса, който е за стилизиране и блясък, който е също така и термозащитен. Другото, което ми харесва в него, е че обещава по- бързо изсъхване на косата, което много ме спечели. Най- досадното е сушенето на косата, което ми отнема много време и има ли начин да го намаля, то определено ще се възползвам от него. Нямам търпение да го пробвам :)



Дори само заради външния вид си заслужаваше да си взема златистият шампоан и маската за коса от същата серия на L'oreal- Mythic oil. На всичкото отгоре са и намалени, така че ако сте решили да си ги купите някой ден, то сега е момента!



Какво ще ми кажете за тези продукти, надявам се да не съм сбъркала. Ако можете да ми препоръчате други подобни продукти, които си заслужава да се пробват, ще се радвам да споделите.


Поздрави М.