неделя, 19 април 2015 г.

New from: Estee Lauder, Fossil, Thalgo, Loreal, O.P.I.

Отново съм при Вас :)


Приготвила съм няколко нови придобивки, които определено мисля, че биха ви впечатлили. Мен със сигурност ме зарадваха и искам да споделя тази радост с Вас. Нито едно от нещата не е купувано от България, но това няма много голямо значение, тъй като повечето ги има и при нас, а за другите могат да се намерят и други алтернативи. 



На първо място слагам този аромат, който бях решила, че по един или друг начин искам да имам. Харесвам го още от първия път, в който го помирисах. А за мен ще е специален, защото ще го използвам на сватбата си, а дотогава ще си стои кротко в кутийката си и ще си чака реда.
Определено не съм предполагала, че освен козметиката на Estee Lauder, ще ми хареса и техен аромат, но Modern Muse си го заслужи. 




Погледнете тази красота от Fossil. Мисля, че няма нужда от представяне. Страхотна изработка, качество. А за перфектният розово- златен цвят мога да кажа само суперлативи. Ако някой се интересува от повече инфо относно часовника- насреща съм :)


Следва лак за нокти от OPI- Louvre me louvre me not. Страхотен тъмно- лилав цвят. Имам една забележка- не е достатъчно покривен, в сравнение с други лакове на марката. Изненадах се при този наситен тъмен цвят, че се нуждае от минимум 2 слоя, за равномерна покривност. Въпреки това ще си го използвам, при това доста :)




Комплект от Loreal- черна спирала и черен молив за очи. Подаръчен комплект, който не съм запозната да се продава в България. Но със сигурност спиралата я има и съм много доволна, че досега не съм си я купувала и ще мога да я тествам скоро :) Аз съм голям почитател на спиралите на марката. И моливът нямам търпение да пробвам, защото пише, че е 24 часа водоустойчив, а определено за топлите дни ще ми е перфектен.



Остана и да ви покажа много важна част за мен от публикацията- козметичната чантичка от Thalgo. Бях писала преди време за тази марка козметика- ако някой има възможност нека я пробва. Заслужава си!


А за самата чантичка мога да кажа, че е с две джобчета, които ще ми побират перфектно част от нещицата, когато стягам куфарите за Синеморец. :)


Какво ще кажете момичета за новите попълнения?
На мен ми харесват страшно много, споделяйте ако имате мнение по някой от тях :)


Поздрави М.