събота, 21 януари 2017 г.

New from Enzo... Part 3

Май нещо не мога да се спра с това Ензо... Имам толкова много други продукти, за които мога да пиша, ама не и не, отново сме на същата вълна. Просто попаднах случайно на супер продукти, от които съм меко казана възхитена. Отново съотношението качество:цена е на ниво.


Почти всички са запознати с продуктите на theBalm. Е, не са евтини, но пък са добри. Имах нужда от матова, бронзираща пудра и се спрях на Bahama Mama.


Известно време обмислях да си купя контуриращата палитра на Anastasia Beverly Hills, което и ще го направя в най-скоро време, когато се наканя да отида до София, но дотогава реших да тествам тази на Makeup Revolution, която е доста по-евтина и перфектна за експерименти.


Много съм доволна от спрея за обем на Tigi- Catwalk. Заслужава си да се пробва. Засега само веднъж съм го използвала и постигнах желаният ефект.


И остана попадението ми. Много съм доволнаааа. Като цяло марката Pierre Rene е непозната за мен, но пък не ми попречи да им тествам насипните сенки. И след като все още не са налични светлите тонове на Makeup Revolution в сайта, веднага намерих алтернатива именно в Pierre Rene. Взех си два нюанса и са страхотни!!!




Използвали ли сте някой от тези продукти ? :)))



Поздрави М.